DPF Katalizátor tisztítás
Professzionális katalizátor, és részecskeszűrő tisztítás
Csúcstechnológiás megoldás, melyet az Ön járműve is megérdemel!
Teljeskörű, rendszerszintű tisztítási eljárás
Ha eldugult a részecskeszűrő, akkor milyen állapotban lehet a többi alkatrész? A szűrő tisztítása nem jelent teljeskörű megoldást, hiszen a rendszerben lévő szennyeződés hamar visszakerül a szűrőbe, és ismét kezdődik elölről a folyamat.
Mi erre a problémára kínálunk megoldást: a csúcstechnológiás Carbon Cleaning gépünkkel kitisztítjuk az egész rendszert (turbó, dugattyú, szelepek, porlasztó, EGR szelep, katalizátor, lambda-szondák, kipufogórendszer). A professzionális tisztítási eljárásunknak köszönhetően minden alkatrész megfelelően fog működni, ezzel növelve az élettartamot.
A kezelés után a gyári értékek lesznek mérhetőek. A károsanyag-kibocsátás akár 40-70%-kal is csökken, a motor érezhetően dinamikusabb, csendesebb lesz. Arról nem is beszélve, hogy az üzemanyag-fogyasztás is jelentősen mérséklődik.
Az eljárás végén megmérjük az emissziót, és a teljesítményt. Minden esetben jegyzőkönyvet készítünk, melyet a munka végeztével átadunk az Ügyfél számára.
Tisztítás lépései
1. lépés: Teljeskörű szolgáltatási-csomagunk választása esetén időpont egyeztetést követően fáradjon be járművével műhelyünkbe!
2. lépés: A tisztítási folyamat következő lépéseként felmérjük a jelenlegi állapotot. Az felmérés során jegyzőkönyvet készítünk.
3. lépés: A Carbon Cleaning gépünkkel kitisztítjuk az egész rendszert (turbó, dugattyú, szelepek, porlasztó, EGR szelep, katalizátor, lambda-szondák, kipufogórendszer).
4. lépés: A következő lépésben leszereljük a részecskeszűrőt, majd azt is kitisztítjuk.
5. lépés: Az eljárás végén megmérjük a károsanyag-kibocsátást, valamint a teljesítmény. Ezután szintén jegyzőkönyv készül. És már készen is vagyunk!
Amikor hidrogént adagolunk a normál tüzelőanyag-keverékéhez a motorban, pirolízis megy végbe a hengerekben, ami előnyös a szénlerakódások megszüntetése szempontjából. A kipufogórendszer hőmérsékletének növelésével a szénlerakódások szublimálódnak (elpárolognak) és kipufogógázként távoznak.
Így a turbófeltöltőben, a motorszelepekben, a dugattyúgyűrűkben, a DPF vagy a FAP szűrőben, a katalizátorban és az egész kipufogórendszerben lerakódott szén (korom, egyéb lerakódások) eltávolítható a motor alapelemeiből, lehetővé téve, hogy a motor ismét „lélegezzen” és megfelelően működjön.