KARBONTISZTÍTÁSI TECHNOLÓGIA

Amikor hidrogént adagolunk a normál tüzelőanyag-keverékéhez a motorban, pirolízis megy végbe a hengerekben, ami előnyös a szénlerakódások megszüntetése szempontjából. A kipufogórendszer hőmérsékletének növelésével a szénlerakódások szublimálódnak (elpárolognak) és kipufogógázként távoznak.

Így a turbófeltöltőben, a motorszelepekben, a dugattyúgyűrűkben, az ERG szelepben, a DPF vagy a FAP szűrőben, a katalizátorban és az egész kipufogórendszerben lerakódott szén (korom, egyéb lerakódások) véglegesen eltávolítható a motor alapelemeiből, lehetővé téve, hogy a motor ismét „lélegezzen” és megfelelően működjön.

MI A PROBLÉMA?

Az autó nincs felszerelve “magas karbonszint” lámpával, ami jelezné a motor teljesítményének gyengülését. Szélsőséges esetben a “Check Engine” lámpa a műszerfalon jelezni kezd és a jármű vészhelyzeti üzemmódba kerül. De ez a megelőzhető a motor Carbon Cleaning eljárással való tisztításával.

MI A MEGOLDÁS?

A Carbon Cleaning egy Európa unióban kifejlesztett és gyártott berendezés. 12 éves hidrogéntechnológiai tapasztalatunknak köszönhetően egyedülálló technológiát fejlesztettünk ki, amelynek segítésével elegendő hidrogén előállításával a lerakódott szennyeződések 70-85% -át képesek vagyunk eltávolítani.

Azt fontos kihangsúlyozni, hogy 100 ezer kilométert futott autónál vagy 500 ezer kilométert teljesített az autó, mert nagyon nem mindegy, hogy mekkora a szennyeződés.

A berendezésünk karbantartási célt szolgál, de a nagy teljesítményének köszönhetően helyre tudja rakni azokat az alkatrészeket is amit már a vezérlés tilt, de ezt is csak abban az esetben ha nem elektromosságban van a hiba.

Rengeteg teljesítményméréseket csináltunk tisztítás előtt és után, minden esetben gyári adatokat mértünk az autókon, teljesen mindegy volt, hogy benzines autó volt vagy dízel.

KAPCSOLATFELVÉTEL